piątek, 20 lipca 2012

Pieluchy wielorazowe których nie polecam

Sama zawiodłam sie na kilku pieluchach wielorazowych i chciałabym was ostrzec.
Mam nadzieje że aparat uchwycił plastikowość i sztywność tej pieluchy.
Otulacz Tots bots
A to wnętrze- całkiem goły plastik.






Otulacz Tots bots - najpierw zalety: tani, nie przecieka, rzep mocno trzyma.
A teraz wady: jest paskudny, materiał niemiły w dotyku, sztywny, szeleści! , gumki odciskają sie na nóżkach. Nie polecam!

Pielucha formowana Dizzy Diaper, one size. Podobno One size, kupiłam dla starszej jak miała rok i ważyło koło 10 kilo. Stwierdziłam że skoro jest to one size sprzedawany jako pasujący od 3 do 15 kg to na dziesięciokilogramowe dziecko będzie ok. Niestety pielucha jest przeogromna, moje dziecko zdążyło sie przestać moczyć w nocy zanim dorosła do tej pieluchy.
Dodatkowo ma kiepskie napy.
Po za tym : pielucha dobrze wykonana, z przyjemnych miłych materiałów, chłonna.
Ale powinna być po prostu sprzedawana jako pieluch rozmiarowa XL.
To zdjęcie nie zapowiada katastrofy. Ot całkiem ładna pieluszka.
Na tym zdjęciu w porównaniu do Itti bitti rozmiar S.
Pamietajmy że Itti bitti to już cała pielucha a  Dizzy Diaper to sam wkład, który wymaga nieprzemakającej warstwy zewnętrznej.



Pielucha formowana to pielucha w kształcie jednorazówki, zapinana na napy lub rzep. Jej zadanie polega na chłonięciu wilgoci, przepuszcza dlatego konieczne jest stosowanie otulacza czyli warstwy nieprzepuszczającej wody.
BTW aż takiego dużego otulacza, w którym zmieściło by się moje dziecko wraz z pielucha nie miałam w domu.

Nie pieluchy a wkłady:
- flanelowe wkłady do pieluch z firmy Tetro, szybko robią się sztywne, szorstkie, dodatkowo nie chłoną prawie wcale.
Wkład tworzą połączone cztery cienkie warstwy flaneli.
Tak wygląda po złożeniu.
A tak wygląda otulacz, swoją droga jest super, ale do innych wkładów.

Porównywanie długości otulacza i wkładu- ktoś nie pomyślał, wkład wystaje poza pieluszkę.


- ręczniki z Ikea, stosowane prze wiele mam jako wkłady do pieluch, moje zastrzeżenia sa jak powyżej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz